Saturday, August 28, 2010

kenapa colors?

ye..kenapa colors?

jawapan yang paling tenang ialah, i'm sick and tired with black and white..dah penat..tiba-tiba rasa jatuh cinta pada warna warni kehidupan..warna-warna yang menarik, selain hitam dan putih yang selalu meneman hidup selama ini..

dan kenapa colors?..apa fungsi dia dan apa effect dia terhadap kehidupan aku lepas ni?

jawapan yang paling simple adalah, saya mahu sesuatu yang baru..mahu lari dari klise..mahukan sesuatu yang lebih tenang dan damai..menjadi diri sendiri yang baru..yang aku ciintai..tak dinafikan aku memang sangat cinta pada diri aku selama ni, sampai lah terbawak-bawak ke tahap obses..tapi kali ni, biarlah berpada-pada..

aku mahu kongsikan rasa cinta itu pada dunia..memberi dan menerima..membuka hati untuk sesuatu yang baru..biar warna-warna yang ceria mula meresap dalam diri..cinta bukan saja pada diri sendiri, malah pada orang sekeliling, juga pada semua benda lain..

yang penting aku mahukan hidup yang tenang dan aman damai tanpa konflik jiwa yang kritikal..jadinya, bertabah menghadapi kehidupan selepas ini..

wah..skema kan?

apa jadi dengan bajukotakkotak?

bajukotakkotak tetap ada..cumanya, ikut suka rasa hati ini nak update kat mana-mana..sama saja kan?

No comments:

Post a Comment